Klachten-procedure

Bespreek het met de medewerker

In dat geval moedigen wij u aan om uw klacht eerst met de betrokken medewerker te bespreken.
Onze hulpverleners streven ernaar om naar alle klachten van een cliënt te luisteren en deze te rapporteren. En natuurlijk om te proberen de situatie te verbeteren.

 

Contact met Disofo

Bent u vervolgens nog steeds ontevreden? Dan kunt u contact opnemen met Sofia Matziris, de directeur zorg van Disofo.
Zij zorgt ervoor dat de zorgverlening wordt aangepast aan de wensen van de cliënt. Een voorwaarde is wel dat uw wensen in overeenstemming zijn met uw zorgplan.

Zij is bereikbaar via tel. 030 633 13 26 (ma t/m vrij van 09.00 tot 14.00 uur). Of mail naar info@disofo.com

 

Naar de klachtencommissie

Indien de situatie daarna nog steeds niet naar uw tevredenheid is veranderd, kunt u een officiële klacht indienen bij de Klachtenportaal Zorg.

Deze klachtencommissie is op werkdagen bereikbaar tussen 09.00 en 12.00 uur. Tel: 0228 32 22 05

Postadres en bezoek op afspraak
Klachtenportaal Zorg
Westerstraat 117
1601 AD Enkhuizen

Meer info vindt u op www.klachtenportaalzorg.nl